Reklamacje i zwroty
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Reklamacje
W przypadku gdy otrzymacie Państwo inny produkt nie zgodny z zamówieniem bądź będzie on uszkodzony prosimy o kontakt mailowy sklep@neomaniak.pl lub telefoniczny 570 140 570 natychmiast po tym rozwiążemy tą sprawę. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@neomaniak.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany na naszej stronie w zakładce kontakt. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację natychmiast nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź reklamacyjna do Kupującego jest wysyłana na adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej podanej przez Kupującego.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@neomaniak.pl lub telefonicznie: +48 570 140 570. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (formularz odstąpienia od umowy), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- Natychmiast po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta natychmiast zostanie dokonany zwrot pieniędzy.